Mobilní tarify

Jsme mobilní operátor, který chce být vždy levnější než konkurence. S námi ušetříte.

  • Máme pokrytí po celé ČR.
  • Odchozí roaming v EU za cenu jako doma, příchozí za 0 Kč!
  • Možnost nastavit měsíční limit hovorného pro jednotlivé SIM karty – vhodné pro děti nebo zaměstnance.
  • Platby platební bránou na účet, inkasem nebo hotově.
  • Naše tarify jsou bez závazku!

Tarify

Akce

* Po vyčerpání dat dojde k přerušení připojení
** Zóna 1 = země Evropského hospodářského prostoru včetně Norska, Lichtenštejnska a Islandu.

Akční nabídka platí do odvolání

AKCE - Navýšení dat zdarma!

Akční nabídka platí v červenci a srpnu 2024
Navýšení dat je možné provést 1x měsíčně

Oblíbené

* Inzerovaná rychlost na připojení 5G za ideálnich podmínek. Po vyčerpání dat je FUP rychlost 256 kb/s.
*** Volné minuty jsou do pevných a mobilních sítí (2-7, 910, 95, 960, 972-4).

S omezeným voláním a SMS

* Inzerovaná rychlost na připojení 5G za ideálnich podmínek. Po vyčerpání dat je FUP rychlost 256 kb/s.
** Volné minuty jsou do pevných a mobilních sítí (2-7, 910, 95, 960, 972-4).

Neomezené

* Inzerovaná rychlost na připojení 5G za ideálnich podmínek. Po vyčerpání dat je FUP rychlost 256 kb/s.

Ostatní

Datové balíčky

K ostatním tarifům lze dokoupit následující datové balíčky

* Inzerovaná rychlost na připojení 5G za ideálnich podmínek. Po vyčerpání dat je FUP rychlost 256 kb/s.
** Po vyčerpání dat dojde k přerušení připojení

Příchozí o odchozí přenos čísla je zdarma. Více informací v Podmínkách služby přenositelnosti telefonních čísel.

Mapa Pokrytí

Pokrytí sdílíme se společností T-Mobile, viz. mapa pokrytí

Roaming

Naše SIM fungují i ze zahraničí s využitím tzv. roamingu. Nabízíme výhodné ceny zvláště v první zóně, kam spadají země Evropské unie. V roamingu máte dostupná i data, tj. můžete surfovat i v zahraničí. Ale kromě první zóny (EU) je tato služba velmi drahá! Doporučujeme využít spíše místních hotspotů v hotelech.

Využité jednotky v roamingu pro země EU se odečítají z volných jednotek (volné minuty a volné SMS) v rámci Vašeho tarifu. V případě využití roamingu v situaci, kdy máte v rámci svého tarifu volné jednotky vyčerpané, se hovory účtují jako hovory do ostatních sítí v ČR.

Ceny roamingu jsou uvedeny bez DPH.

Máte zájem?

Vyplňte formulář níže nebo se nám ozvěte na telefonní číslo +420 373 700 300, v brzké době Vás bude kontaktovat pověřený pracovník s dořešením detailů.

Často kladené otázky

FUP limit (Fair Usage Policy limit) je omezení, které mobilní operátoři stanovují pro uživatele datových služeb. Jedná se o maximální množství dat, které můžete spotřebovat během jednoho měsíce, aniž by došlo k omezení rychlosti internetového připojení

Princip fungování FUP limitu je následující:

  1. Stanovení limity: Operátor stanoví maximální množství dat, které můžete spotřebovat za dané období. Tato limity se může lišit v závislosti na tarifu nebo smlouvě, kterou máte uzavřenou.

  2. Spotřebování dat: Jakmile začnete používat mobilní data (například pro prohlížení webových stránek, streamování videí nebo stahování souborů), operátor monitoruje množství dat, které spotřebováváte.

  3. Překročení FUP limitu: Pokud překročíte stanovený FUP limit, operátor sníží rychlost vašeho internetového připojení. Tímto způsobem se snaží zabránit nadměrnému využívání sítě a zajistit spravedlivé rozdělení kapacity mezi všechny uživatele.

  4. Obnovení limity: Po uplynutí fakturačního období se FUP limit obnoví a máte opět k dispozici stanovené množství dat pro další použití.

Je důležité si uvědomit, že FUP limit se liší mezi různými tarify. Je proto dobré zkontrolovat podmínky svého mobilního tarifu, abyste byli informováni o svých limitacích a předešli tak možným nečekaným omezením.

Působíme v síti T-Mobile. Mapa pokrytí odpovídá pokrytí společnosti T-Mobile.

Číšlo účtu pro platby kreditu je 2700161824 / 2010 (Fio banka a.s.), variabilní symbol je vaše telefonní číslo.

Kompletní přehled svých plateb najdete v našem zákaznickém rozhraní.

Kompletní informace o čerpání kreditu najdete v našem zákaznickém rozhraní.

Množství vyčerpaných a zbývajících dat zjistíte v zákaznické samoobsluze.

Ano, je to možné. Poté, co vám přijde SMS o vyčerpání dat, můžete balíček dokoupit dle instrukcí (v samoobsluze). Cena je stejná jako cena balíčku.

Zákazníci s paušálním tarifem
Svůj OKU kód najdete prostřednictvím internetového portálu Můj T-Mobile na stránkách muj.t-mobile.cz. Stačí se přihlásit, přejít na kartu „Moje smlouva“ a najít sekci „Přehled Účastnických smluv“. Zde klikněte na možnost „Zobrazit Ověřovací kód účastníka“ a po zadání hesla pro komunikaci vám bude váš OKU kód okamžitě k dispozici.

Zákazníci s předplacenkou
Váš OKU kód lze snadno nalézt v online samoobsluze Můj T-Mobile na webu muj.t-mobile.cz. Stačí se přihlásit a přejít na kartu „Smlouva“, kde najdete sekci „Ověřovací kód účastníka“ (třetí možnost odshora).

Firemní zákazníci
Pro nalezení svého OKU kódu v online samoobsluze Můj T-Mobile na webu muj.t-mobile.cz postupujte následovně: po přihlášení klikněte na sekci „Správa celé firmy“. Poté se přesuňte do sekce „Moje smlouva“ a dále do „Přehledu účastnických smluv“ u příslušného čísla. Klikněte na odkaz „Zobrazit dokumenty“ a ve spodní části karty naleznete volbu zobrazení OKU kódu. Po zadání hesla pro komunikaci vám bude váš OKU kód okamžitě přístupný.
Zákazníci s paušálním tarifem
Váš OKÚ kód lze snadno získat přes internetovou samoobsluhu „Můj Vodafone“ na webu www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení se přesuňte na kartu „Služby“ a posuňte se dolů k sekci „Moje SIM / eSIM“. Klikněte na „další služby“ a vyberte možnost „Kódy pro přenos čísla – zobrazit“. Poté klikněte na „Zobrazit můj OKÚ kód pro přenos čísla – vybrat“ a váš kód bude ihned k dispozici.

Zákazníci s předplacenkou
OKU kód snadno zjistíte v internetové samoobsluze „Můj Vodafone“ na stránce www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení klikněte na „Nastavení služeb“ a poté na „Služby“. Poté se přesuňte dolů na konec stránky a najděte sekci „Ostatní“. Zde vyberte „Kódy pro přenos čísla“ > „Vyřeším si sám“ > „Zobrazit“.

V mobilní samoobsluze

OKU kód můžete snadno najít i v mobilní samoobsluze Vodafone. Po přihlášení přejděte do záložky „Moje služby“ a vyberte požadovanou službu. Poté se posuňte dolů k sekci „Ostatní služby“ a klikněte na „další aktivní služby“. Zde opět sjeďte dolů a klikněte na „Změna aktivních služeb“. Poté v sekci „Moje SIM / eSIM“ klikněte na „další služby“ a vyberte „Kódy pro přenos čísla – zobrazit > Zobrazit můj OKÚ kód pro přenos čísla – vybrat“.

Zákazníci s paušálním tarifem
OKU kód můžete nalézt v internetové samoobsluze „Moje O2“ na stránce moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s vaším telefonním číslem a v kartě produktu se posuňte úplně dolů k odkazu „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“. Kód vám bude přístupný po zadání vašeho administrátorského hesla.

Zákazníci s tarifem O2 Spolu
OKU kód můžete získat v internetové samoobsluze „Moje O2“ na stránce moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici „Moje služby“ > „O2 Spolu“. V seznamu služeb ve vašem tarifu rozklikněte číslo, které chcete přenést. V detailu služby posuňte stránku úplně dolů k položce „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“. Kód vám bude zobrazen po zadání vašeho administrátorského hesla.
 
Zákazníci s předplacenou kartou

Pro získání OKU můžete kontaktovat operátora telefonicky na čísle *11 nebo prostřednictvím chatu v online samoobsluze Moje O2. Po ověření pomocí hovoru nebo PUK kódu vám bude OKU zasláno formou sms zprávy.

Zákazníci s paušálním tarifem
Svůj OKU kód najdete prostřednictvím internetového portálu Můj T-Mobile na stránkách muj.t-mobile.cz. Stačí se přihlásit, přejít na kartu „Moje smlouva“ a najít sekci „Přehled Účastnických smluv“. Zde klikněte na možnost „Zobrazit Ověřovací kód účastníka“ a po zadání hesla pro komunikaci vám bude váš OKU kód okamžitě k dispozici.

Zákazníci s předplacenkou
Váš OKU kód lze snadno nalézt v online samoobsluze Můj T-Mobile na webu muj.t-mobile.cz. Stačí se přihlásit a přejít na kartu „Smlouva“, kde najdete sekci „Ověřovací kód účastníka“ (třetí možnost odshora).

Firemní zákazníci
Pro nalezení svého OKU kódu v online samoobsluze Můj T-Mobile na webu muj.t-mobile.cz postupujte následovně: po přihlášení klikněte na sekci „Správa celé firmy“. Poté se přesuňte do sekce „Moje smlouva“ a dále do „Přehledu účastnických smluv“ u příslušného čísla. Klikněte na odkaz „Zobrazit dokumenty“ a ve spodní části karty naleznete volbu zobrazení OKU kódu. Po zadání hesla pro komunikaci vám bude váš OKU kód okamžitě přístupný.
Zákazníci s paušálním tarifem
Váš OKÚ kód lze snadno získat přes internetovou samoobsluhu „Můj Vodafone“ na webu www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení se přesuňte na kartu „Služby“ a posuňte se dolů k sekci „Moje SIM / eSIM“. Klikněte na „další služby“ a vyberte možnost „Kódy pro přenos čísla – zobrazit“. Poté klikněte na „Zobrazit můj OKÚ kód pro přenos čísla – vybrat“ a váš kód bude ihned k dispozici.

Zákazníci s předplacenkou
OKU kód snadno zjistíte v internetové samoobsluze „Můj Vodafone“ na stránce www.vodafone.cz/muj/prihlaseni. Po přihlášení klikněte na „Nastavení služeb“ a poté na „Služby“. Poté se přesuňte dolů na konec stránky a najděte sekci „Ostatní“. Zde vyberte „Kódy pro přenos čísla“ > „Vyřeším si sám“ > „Zobrazit“.

V mobilní samoobsluze

OKU kód můžete snadno najít i v mobilní samoobsluze Vodafone. Po přihlášení přejděte do záložky „Moje služby“ a vyberte požadovanou službu. Poté se posuňte dolů k sekci „Ostatní služby“ a klikněte na „další aktivní služby“. Zde opět sjeďte dolů a klikněte na „Změna aktivních služeb“. Poté v sekci „Moje SIM / eSIM“ klikněte na „další služby“ a vyberte „Kódy pro přenos čísla – zobrazit > Zobrazit můj OKÚ kód pro přenos čísla – vybrat“.

Zákazníci s paušálním tarifem
OKU kód můžete nalézt v internetové samoobsluze „Moje O2“ na stránce moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici s vaším telefonním číslem a v kartě produktu se posuňte úplně dolů k odkazu „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“. Kód vám bude přístupný po zadání vašeho administrátorského hesla.

Zákazníci s tarifem O2 Spolu
OKU kód můžete získat v internetové samoobsluze „Moje O2“ na stránce moje.o2.cz. Po přihlášení klikněte na dlaždici „Moje služby“ > „O2 Spolu“. V seznamu služeb ve vašem tarifu rozklikněte číslo, které chcete přenést. V detailu služby posuňte stránku úplně dolů k položce „Zobrazit ověřovací kód účastníka (OKU)“. Kód vám bude zobrazen po zadání vašeho administrátorského hesla.
 
Zákazníci s předplacenou kartou

Pro získání OKU můžete kontaktovat operátora telefonicky na čísle *11 nebo prostřednictvím chatu v online samoobsluze Moje O2. Po ověření pomocí hovoru nebo PUK kódu vám bude OKU zasláno formou sms zprávy.