Naše ústředna umí obsloužit provoz callcentra – stovky až tisíce hovorů denně.
Vlastnosti jsou představeny na příkladu callcentra taxislužby, ale lze implementovat libovolný provoz dle požadavků zákazníka.
K čemu mi pomůže?
Máte stovky hovorů denně a potřebujete se v nich zorientovat? Vyzkoušejte naši ústřednu.
Zavede pořádek do hovorů.
- přehledně vidíte všechny hovory
- k hovoru si můžete psát poznámky (vlastní sloupce)
- lze posílat SMS a e-maily
- hovory jsou nahrávány, můžete se k nim vrátit
Uživatelské rozhraní
Níže je znázorněný seznam hovorů modelové taxislužby. Stavy je možné definovat vlastní (jména i barvy), stejně tak sloupce pro zápis dat (adresy, číslo taxi, čas, …).
Klíčové funkce
- nový hovor se objeví ihned (již v průběhu k němu můžete zapisovat poznámky)
- integrovaný telefon v aplikaci – stačí zapojit headset (sluchátka)