Dostupná ústředna pro správu Vašich telefonních linek
Virtuální ústředna je plnohodnotný informační systém pro komplexní administraci Vašeho call centra. Škálovatelný systém s technickou podporou již za 500 Kč měsíčně.
Funkce
-
Přehledné zobrazení všech hovorů
Jednotlivé hovory se zobrazují v řádcích a jsou od sebe barevně oddělený dle jejich stavu.
-
Interaktivní hlasová odezva - IVR
Interaktivní hlasová odezva Vaše zákazníky uvítá plně přizpůsobitelným lidským hlasem. Možnost směrování Vaše zákazníky navede k odpovědnému zaměstnanci.
-
Záznamy hovorů - zpětné revize
Díky záznamu hovorů máte pro případné reklamace dostupné veškeré informace o průběhu komunikace.
-
Přesměrování hovorů
Přesměrujte si nejdůležitější hovory na osobní telefonní čísla. Nastavte si časy, kdy se mají hovory přesměrovávat.
-
Propojení s ostatními systémy
Interaktivní propojení s ostatními informačními systémy umožňuje okamžité zobrazení relevantních informace.
-
Manažerské reporty
Získejte komplexní přehledy o produktivitě Vašich zaměstnanců a vytíženosti jednotlivých linek.
-
Současné vyzvánění více telefonů
Virtuální ústředna umožňuje vytáčení více dostupných operátorů najednou. Zákazník tak pocítí minimální prodlevu mezi spojením.
-
Fronta hovorů
Při vytížení všech Vašich operátorů jsou další zákazníci automaticky umisťováni do fronty, kterou lze sledovat z administrace.
-
Callback
Funkce Callback umožňuje zahájit hovor přímo z informačního systému.
-
Zpětné volání
Pro pohodlí zákazníka si Virtuální ústředna po omezenou dobu pamatuje operátora, se kterým zákazník naposled hovořil.
-
Příjem SMS
SMS odeslané na číslo Ústředny lze přeposlat na e-mail či na jiná telefonní čísla.
-
Odesílání SMS pomocí e-mailu
Odesílejte SMS za pomocí e-mailových aliasů.
-
Callthrough
Funkce Callthrough umožňuje zahájení hovoru voláním na ústřednu.
-
Odesílání SMS
Ze systému lze odesílat SMS. Díky vlastnímu textovému identifikátoru zákazník vždy pozná, že SMS je od Vás.
Systém na klíč
Naši programátoři Vám po konzultacích systém plně přizpůsobí dle Vašich potřeb. Díky tomuto přizpůsobení budete mít vše pod rukou, přehledně.
Cloudové řešení
Veškeré vybavení nutné k provozu Chytré Ústředny je u nás, u Vás jsou pouze koncová zařízení, která jsou vzdáleně připojena k nám.
Škálovatelnost
Nezáleží nám na počtu, jsme připraveni obsloužit i větší množství operátorů.
Příklady použití
Taxi služba
Často kladené otázky
Ceny se řídí ceníkem VoIP volání. Pro větší objemy nabízíme individuální slevu.
Máte zájem?
-
Současné vyzvánění více telefonů
Virtuální ústředna umožňuje vytáčení více dostupných operátorů najednou. Zákazník tak pocítí minimální prodlevu mezi spojením.
-
Fronta hovorů
Při vytížení všech Vašich operátorů jsou další zákazníci automaticky umisťováni do fronty, kterou lze sledovat z administrace.
-
Callback
Funkce Callback umožňuje zahájit hovor přímo z informačního systému.
-
Zpětné volání
Pro pohodlí zákazníka si Virtuální ústředna po omezenou dobu pamatuje operátora, se kterým zákazník naposled hovořil.
-
Příjem SMS
SMS odeslané na číslo Ústředny lze přeposlat na e-mail či na jiná telefonní čísla.
-
Odesílání SMS pomocí e-mailu
Odesílejte SMS za pomocí e-mailových aliasů.
-
Callthrough
Funkce Callthrough umožňuje zahájení hovoru voláním na ústřednu.
-
Odesílání SMS
Ze systému lze odesílat SMS. Díky vlastnímu textovému identifikátoru zákazník vždy pozná, že SMS je od Vás.