TIS je moderní komplexní informační systém pro poskytovatele internetového připojení (ISP). Je vytvořen na základě mnohaletých zkušeností několika poskytovatelů Internetu a požadavků jejich vedení i zaměstnanců.

Systém beží na našich serverech umístěných ve dvou nezávislých datových centrech. Je tak zajištěna odolnost proti výpadku jednoho z nich.
Toto řešení nabízíme formou pronájmu. Měsíční cena zahrnuje provoz serverů, údržbu systému a jeho inovace a zejména zákaznickou podporu.

Hlavní výhody systému TNbill – úspora nákladů

Systém TIS je navržen od počátku tak, aby vám, jako poskytovateli, šetřil co nejvíce nákladů.

Náklady šetří v těchto oblastech:

  • billing – přehled stavu plateb, automatické upomínkování, omezování rychlosti
  • hotline – systematizuje kontakt se zákazníky, umožňuje kontrolu práce
  • struktura sítě – urychluje dohledání informací o síti technikům i cizím outsourcingovým servisním partnerům (export struktury k tisku)

Billing

  • evidence zákazníků, smluv, objednaných produktů (služeb) a jejich změn
  • prepaid (z kreditu) i postpaid fakturace
    • možnost fakturace k 1. dni nebo ke dni aktivace služby
    • z dlouhodobých zkušeností více operátorů doporučujeme ke dni aktivace služby (tj. zákazník platí vždy stejnou částku, žádné části měsíců)
  • individuální nastavení platebního období – měsíc, čtvrtletí, pololetí, rok
  • import plateb z Fio banky
  • inkaso z Fio banky
  • podpora plateb superCASH (SAZKA terminály, Česká pošta)
  • upomínkový systém (maily, SMS, omezení služeb – snížení rychlosti, blokace volání…)
    • obsahuje systém výjimek – možnost dočasného povolení operátorem (automatické opětovné omezení rychlosti)
  • synchronizace s ekonomickým systémem FlexiBee
    • synchronizace zákazníků a faktur
  • reporty
    • měsíční/roční účetní výkazy
    • výkazy pro ČTÚ

Modul VoIP

  • evidence VoIP čísel, přidělování zákazníkům
  • import CDR záznamů z ústředny
  • definice tarifů, automatické oceňování CDR záznamů
  • možnost nastavovat přesměrování hovorů (nepodmíněné a při nedostupnosti)
  • výkazy pro ČTÚ

Modul Internet

  • evidence struktury sítě
    • evidence přípojek, vazby na zákazníky
    • evidence páteřních prvků sítě (vysílače, POPy, …)
    • načítání stavových informací ze síťových prvků
      • signály a CCQ koncových zařízení zákazníků
      • uptime, zátěž CPU, …
  • dynamické připojení k síti
    • systém podporuje připojení zákazníků několika způsoby
      • statická IP adresa
      • dynamicky přidělená pevná IP adresa
      • dynamicky přidělená IP adresa
        • zákazník přesměrován na přihlašovací portál
        • možný roaming
      • přihlášení k síti jménem a heslem (jako u DSL)
    • synchronizace s routery
      • synchronizuje
        • povolené adresy (ACL)
        • QoS (Simple Queues)
        • NAT 1:1 a N:1
        • přesměrování dlužníků na info stránku
      • podpora více GW
      • podpora systémů MikroTik RouterOS, Linux
    • grafy přenosů dat, ping, signály, …
    • historie přenosů dat a připojení klientů, použitých IP, …

Modul Zákaznická linka (hotline)

  • součástí řešení je virtuální telefonní ústředna, která obsluhuje zákaznickou linku (hotline)
  • evidence hovorů u zákazníků (i celková)
  • automatické nahrávání hovorů
  • technici volají svým mobilem z čísla zákaznické linky (ne ze svého mobilního)
  • nastavení profilů vyzvánění (přepínání služeb operátorů)
  • detailní popis v dokumentu Firemní hotline

Často kladené otázky (FAQ)

  1. Můžu si váš systém jednorázově zakoupit a provozovat na svém serveru?
    Odpověď:
    Nemůžete. Systém není takto navržen. Nemohli bychom vám např. zajistit podporu, systém by byl nedostupný při výpadku vašeho připojení k internetu, atd.