TIS je moderní komplexní informační systém pro poskytovatele internetového připojení (ISP). Je vytvořen na základě mnohaletých zkušeností několika poskytovatelů Internetu a požadavků jejich vedení i zaměstnanců.
Systém beží na našich serverech umístěných ve dvou nezávislých datových centrech. Je tak zajištěna odolnost proti výpadku jednoho z nich.
Toto řešení nabízíme formou pronájmu. Měsíční cena zahrnuje provoz serverů, údržbu systému a jeho inovace a zejména zákaznickou podporu.
Hlavní výhody systému TNbill – úspora nákladů
Systém TIS je navržen od počátku tak, aby vám, jako poskytovateli, šetřil co nejvíce nákladů.
Náklady šetří v těchto oblastech:
- billing – přehled stavu plateb, automatické upomínkování, omezování rychlosti
- hotline – systematizuje kontakt se zákazníky, umožňuje kontrolu práce
- struktura sítě – urychluje dohledání informací o síti technikům i cizím outsourcingovým servisním partnerům (export struktury k tisku)
Billing
- evidence zákazníků, smluv, objednaných produktů (služeb) a jejich změn
- prepaid (z kreditu) i postpaid fakturace
- možnost fakturace k 1. dni nebo ke dni aktivace služby
- z dlouhodobých zkušeností více operátorů doporučujeme ke dni aktivace služby (tj. zákazník platí vždy stejnou částku, žádné části měsíců)
- individuální nastavení platebního období – měsíc, čtvrtletí, pololetí, rok
- import plateb z Fio banky
- inkaso z Fio banky
- podpora plateb superCASH (SAZKA terminály, Česká pošta)
- upomínkový systém (maily, SMS, omezení služeb – snížení rychlosti, blokace volání…)
- obsahuje systém výjimek – možnost dočasného povolení operátorem (automatické opětovné omezení rychlosti)
- synchronizace s ekonomickým systémem FlexiBee
- synchronizace zákazníků a faktur
- reporty
- měsíční/roční účetní výkazy
- výkazy pro ČTÚ
Modul VoIP
- evidence VoIP čísel, přidělování zákazníkům
- import CDR záznamů z ústředny
- definice tarifů, automatické oceňování CDR záznamů
- možnost nastavovat přesměrování hovorů (nepodmíněné a při nedostupnosti)
- výkazy pro ČTÚ
Modul Internet
- evidence struktury sítě
- evidence přípojek, vazby na zákazníky
- evidence páteřních prvků sítě (vysílače, POPy, …)
- načítání stavových informací ze síťových prvků
- signály a CCQ koncových zařízení zákazníků
- uptime, zátěž CPU, …
- dynamické připojení k síti
- systém podporuje připojení zákazníků několika způsoby
- statická IP adresa
- dynamicky přidělená pevná IP adresa
- dynamicky přidělená IP adresa
- zákazník přesměrován na přihlašovací portál
- možný roaming
- přihlášení k síti jménem a heslem (jako u DSL)
- synchronizace s routery
- synchronizuje
- povolené adresy (ACL)
- QoS (Simple Queues)
- NAT 1:1 a N:1
- přesměrování dlužníků na info stránku
- podpora více GW
- podpora systémů MikroTik RouterOS, Linux
- synchronizuje
- grafy přenosů dat, ping, signály, …
- historie přenosů dat a připojení klientů, použitých IP, …
- systém podporuje připojení zákazníků několika způsoby
Modul Zákaznická linka (hotline)
- součástí řešení je virtuální telefonní ústředna, která obsluhuje zákaznickou linku (hotline)
- evidence hovorů u zákazníků (i celková)
- automatické nahrávání hovorů
- technici volají svým mobilem z čísla zákaznické linky (ne ze svého mobilního)
- nastavení profilů vyzvánění (přepínání služeb operátorů)
- detailní popis v dokumentu Firemní hotline
Často kladené otázky (FAQ)
- Můžu si váš systém jednorázově zakoupit a provozovat na svém serveru?
Odpověď:
Nemůžete. Systém není takto navržen. Nemohli bychom vám např. zajistit podporu, systém by byl nedostupný při výpadku vašeho připojení k internetu, atd.